See Bloggers w tym roku zaprasza do Łodzi

16.04.2018 16:25

Największy polski festiwal dla twórców internetowych odbędzie się w nowoczesnym EC1 Łódź Miasto Kultury. 23 i 24 czerwca 2000 uczestników, w tym blogerzy, vlogerzy oraz osoby prowadzące popularne kanały na Facebooku czy Instagramie, spotkają się, aby zdobywać wiedzę i lepiej poznać środowisko influencerów. Nie zabraknie znanych osobowości, na wydarzeniu pojawią się między innymi Katarzyna Nosowska oraz Małgorzata Rozenek-Majdan. 

See Bloggers

Uczestnicy See Bloggers Łódź podczas 2 dni festiwalu dowiedzą się, jak budować i angażować społeczność przy wykorzystaniu wielu kanałów w internecie oraz jak różnicować przekazywanie treści, od wpisów blogowych aż po formę video.

W ramach spotkania zorganizowane będą prelekcje, wykłady i warsztaty w 13 strefach tematycznych, m.in. parentingowej, lifestylowej, urodowej, edukacyjnej i technologicznej.

Nowością w tym roku jest Plebiscyt na Influencera Roku, w którym zostaną wybrani najlepsi Blogerzy, Instagramerzy, Twórcy Wideo, Influencerzy oraz Odkrycie Roku. Również uczestnicy festiwalu będą mogli zdobyć nagrodę i jednocześnie zdecydować kto zostanie laureatem kategorii Odkrycie Roku - nagroda do Twórców. Wielkim finałem Plebiscytu będzie uroczysta Gala z koncertem Katarzyny Nosowskiej, która odbędzie się w pierwszy wieczór festiwalu. To właśnie na niej zostaną wręczone nagrody we wszystkich kategoriach.

Na See Bloggers Łódź zgłosić może się każdy influencer, który tworzy treści w internecie, niezależnie czy jest to blog, profil na Instagramie, czy kanał na YouTubie. Zapisy ruszyły 3 kwietnia i potrwają tylko do 17 kwietnia na stronie internetowej wydarzenia. Po tym terminie spośród zgłoszonych, wybranych zostanie 2000 twórców, którzy staną się oficjalnymi uczestnikami See Bloggers Łódź. Co ważne, nie liczy się tutaj szybkość zgłoszeń, ale przekazywane treści i wartości. Udział dla przyjętych twórców w wydarzeniu jest bezpłatny.

Więcej informacji na temat festiwalu See Bloggers Łódź można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia oraz mediach społecznościowych.

Patronem medialnym wydarzenia jest Meloradio.