Toruń za pół ceny - Kopernik stawia połowę
To już trzynasta edycja akcji organizowanej przez Miasto Toruń i Meloradio, która na pewno zapamiętana będzie jako wyjątkowa, gdyż pada w niej rekord do tej pory nieosiągalny dla wcześniejszych edycji.

fot. materiały promocyjne
Pierwsza akcja Toruń za pół ceny dobyła się 24-16 września 2010 roku obejmując 54 punkty partnerskie, od tego czasu nieustannie powiększa się liczba miejsc biorących w niej udział. W tegorocznej wiosennej akcji udało się przełamać granicę 200 partnerów (zebrane zgłoszenia od 201 punktów), a w jesiennej jest już ich ponad 210 i nadal rośnie!
Punkty biorące udział w akcji obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50% na czas promocyjnego weekendu w godzinach swojego otwarcia. Firmy i instytucje uczestniczące w akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione na stronie akcji. Oferty po akceptacji przez organizatorów są umieszczane na oficjalnej stronie akcji (szczegółowa lista www.torunzapolceny.pl).
W tej edycji akcji oprócz zwiększenia liczby punktów z kategorii: kultura, zakupy, sport i rekreacja pojawiło się prawie 50 punktów, które debiutują w akcji.
Na szczególną uwagę zasługuje pojawienie się długo wyczekiwanej oferty związanej z transportem autobusowym. W tej edycji będzie można skorzystać z 50% rabatu na bilety komunikacji miejskiej – zwykłe, ulgowe oraz weekendowe - o ile kupimy je za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji Skycash (do pobrania na smartfony).
Na akcję zaproszeni są mieszkańcy Torunia oraz goście z całej Polski chętnie odwiedzający Toruń przy okazji tej popularnej akcji promocyjnej. Wszelkie informacje można znaleźć na www.torunzapolceny.pl lub osobiście - udzielą ich organizatorzy w punkcie informacyjnym akcji zlokalizowanym na Rynku Staromiejskim w Ośrodku Informacji Turystycznej w czasie trwania akcji.
Organizatorem akcji jest Miasto Toruń
Współorganizator: Meloradio 92,8 fm
Partnerzy akcji to: Ośrodek Informacji Turystycznej, Manekin, Atrium Copernicus, Centrum Bumar oraz SkyCash.com.